Társaságunknál bevezetésre került az e-ügyintézési lehetőség. Az új szolgáltatás az ügyfélportál menüpont alatt érhető el.
Regisztráció
A regisztrációhoz e-mail cím és egy 3 hónapnál nem régebbi távhőszolgáltatási számla szükséges. Az ügyfélkódot U _ _ _ _ _ formátumban szükséges megadni, valamint a számla sorszámát kell feltüntetni (2022/sorszám) és a számlán szereplő fizetendő összeget.
Belépést követően nyomonkövetheti számláit, tartozásait.
Az ügyfélportál bizonyos funkciói 24 óra elteltével aktiválódnak.
E-számla
Regisztrált ügyfeleink e-számlát is igényelhetnek. Az elektronikus számla ugyanazokat a számlaadatokat tartalmazza, mint a hagyományos, nyomtatott számla, azzal a különbséggel, hogy kizárólag elektronikus formában kerül kiállításra. A papírmentes számlakezelés környezetbarát megoldás, a szolgáltatás igénybevételével Ön is hozzájárul környezetünk védelméhez. Az ügyfélportálon bármikor visszanézheti számláit.
Az e-számlára váltás és az ügyfélportál használata ingyenes.
Online kártyás fizetés
A még ki nem egyenlített számláit könnyedén, néhány kattintással kiegyenlítheti online bankkártyás fizetéssel.
A Tartozás menüben láthatja fizetendő számláit:
határidőn túli tartozás
tárgyhavi számla
A befizetés oszlopban jelölje be, hogy melyik számlát/számlákat szeretné pénzügyileg rendezni. A Pénztár gomb lenyomásával a rendszer átirányítja a Barion Internetes fizetési oldalára, a kártyaadatok megadásával tudja végrehajtani a fizetési tranzakciót.
Reméljük, hogy a fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügyintézés.